KAMPANIA PRASOWA FLAVO-C LABORATORIUM AURIGA
PREZENTUJEMY LAYOUTY REKLAMOWE
W pierwszym kwartale 2011 roku Laboratorium Auriga prezentowało zalety stosowania Flavo-C Serum (Serum z jedyną aktywną, czystą formą 8% witaminy C oraz 30% wyciągiem z Ginkgo biloba) na łamach poczytnych, kobiecych miesięczników takich jak: „Twój Styl”, „Zwierciadło” i „Sens” (wydania: lutowe, marcowe i kwietniowe). Poniżej prezentujemy layouty reklamowe zamieszczone w wyżej wymienionych magazynach. Prócz prasy, kampania promocyjna Flavo-C Serum obejmowała również Internet, w tym największy polski portal Onet.pl oraz wortale tematyczne np. Ibeauty.pl ,nowenowe.pl. oraz Radio Kolor. |
Każdy dorosły człowiek sam odpowiada za stan swojego zdrowia. Niestety nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że wszelkie zaniedbania niosą za dobą negatywne konsekwencje. Ponad połowa dorosłych ludzi zmaga się z brakami w uzębieniu, lecz nie uważają tego za problem. Wszelkie ubytki należy uzupełniać! Polecam skorzystania z usług Implanty Poznań, aby nie dopuścić do zaników tkanki kostnej w jamie ustnej. W przeciwnym razie konieczna może okazać się odbudowa kości szczęki.